Vi skifter navn til Herfølge Dyrehospital

Herfølge dyrehospital personale

Herfølge Dyreklinik bliver til Herfølge Dyrehospital

Hej alle dyrevenner! Store ting er på færde hos os. Fra og med 1. december siger vi farvel til ‘Herfølge Dyreklinik’ og hilser ‘Herfølge Dyrehospital’ velkommen!

Hvorfor skifter vi navn?

For 3 måneder siden trådte vores nye klinikchef og ejer, Louise Stoltenberg til. Siden er der sket meget:

👩‍⚕️Flere hænder, flere hjerter: Vi har udvidet vores team med to dyrlæger og en ekstra veterinærsygeplejerske. Det betyder, at vi nu er flere til at tage sig af de kære dyr. Mød os alle sammen her.

🐶Flere fagkompetencer, hurtigere service: Med flere fagfolk ombord kan vi nu tilbyde endnu flere typer af behandlinger og flere tider i kalenderen, så du kan få en tid med kort varsel.

🔬Teknoligi i topklasse Med nyt udstyr som endoskopi og ultralydsscanner og et nyt tandrum på vej udvider vi vores kapacitet og vore ydelser.

🌟Herfølge Dyrehospital – et nyt kapitel: Alt dette betyder, at vi nu ønsker at kalde os et hospital! Vi ændrer navn for at afspejle, hvor langt vi er kommet.

Velkommen til Herfølge Dyrehospital – hvor kærligheden til dyr og ekspertise mødes!

Læs hele pressemeddelelsen: Herfølge Dyreklinik bliver til Herfølge Dyrehospital

🐱Vi ses snart

PS De to hestedyrlæger, Anders og Anna, kører fortsat ud til patienter fra dyrehospitalet og du kan stadig kontakte os vedr. hest.

Del gerne på sociale medier